Thursday, December 9, 2010 By: Nurul Atiqah binti Rayah

Sharing Is Caring?

Salam 'alaik..
Cepatnya masa berlalu. Esok, insya Allah saya akan pulang semula ke UIA setelah hampir sebulan berada di rumah. Rasanya macam sekejap sangat duk kat umah. Kelas akan bermula semula pada 13hb ni. Subjek-subjek sume dah di'add' secara online semalam. Harapnya, semester baru ini akan merubah diri saya, serta semangat yang ada dalam diri. Insya Allah, semoga Allah menguatkan hati ini.

Berdebar menunggu minggu depan. Saya harus bersedia dari mental dan juga fizikal. Minggu depan dan hari-hari seterusnya bukanlah hari-hari yang biasa bagi saya. Saya tahu dan bersedia, bahawa saya harus mengorbankan masa yang saya ada. Moga Allah sentiasa membantu saya.

Sepanjang berada di rumah, saya jarang keluar. Kalau keluar pun, hanya bersama keluarga ataupun ke pantai bersama Fizah dan adik-adik. Maklumlah, musim tengkujuh di pantai timur bila tiba hujung tahun macam ni. Musim tengkujuh pun, sempat juga saya berjalan-jalan bersama keluarga di Pasar Payang. Hehe. Kebetulan, Umi nak cari barang sikit untuk 26hb ni.

Ada apa 26hb ni? Haa, yang tu kita kena tunggu. Surprise kata org putih. Hehe. Saya harap, segalanya akan berjalan dengan lancar dan yang paling penting semoga Allah memberkati majlis ini. Ameen~
(Saya dah excited terlebih pulak. Kih3)

Hm, oklah ye. Family ajak pegi Mesra Mall pulak. Hehe. Mentang-mentang la esok saya dah nak balik, hari ni baru ajak pegi. Sebelum ni tak penah jejak kaki pun kat Mesra Mall, cuma time nak makan Big Apple hari tu je, abang temankan. :)

Wassalam.

4 Percakapan:

FzH said...

Cam taw je ad ap on 26th dec...heee...Iqah jgn excited lbh2..haha... :p

Nurul Atiqah binti Rayah said...

sshh..
nnt dh jd baru leh cite..
hehe..~

cda said...

ewah cik kak..jd apa ni?? curious2..

Nurul Atiqah binti Rayah said...

Err..
siapakah cda ini?:D

Post a Comment