Wednesday, December 22, 2010 By: Nurul Atiqah binti Rayah

Saya Mengemaskini Blog :)

Assalamualaikum..
Apa khabar? Haha.. Tanya khabar kat diri sendiri. Hm, ada orang mintak saya update blog a.k.a update cerita saya. Apa yang saya nak cerita kat sini ye? 

Takpela, saya cerita sedikit sebanyak pasal apa yang dah saya lalui sepanjang 2 minggu kulliyyah bermula. Cewah.. Saya tak nak cakap saya ni 'busy' sebab saya rasa orang lain pun busy jugak. Cumanya, setakat 2 minggu ni, benda baik, benda buruk sumenye ada.  Sepanjang 2 minggu ni jugak, saya belajar mengenal adik-beradik LAWSOC.

Tenure kali ni ada 10 lelaki dan 7 perempuan. Bayangkanlah ke'gila'an budak-budak ni. Ada je lawak yang diorang buat. Tak larat nak gelak. Tapi, gelak-gelak jugak, keje mesti jalan. Diorang sangat komited buat keje, tu tak dapat nak dinafikan. Syukurlah pada Allah, saya ada 2 orang pembantu yang sangat-sangat 'suke' bekerja. Terima kasih Amal & Arif! :)

Hujung minggu ni, kami akan ke Ulu Langat untuk sesi 'Group Binding'. Moga-moga segalanya berjalan lancar dan ukhwah kami makin erat. Alhamdulillah, Isnin lepas kami berjaya buat Mass Gathering Sub-committees LAWSOC 10/11. Semoga Allah membantu kami untuk program-program yang akan datang.

Letih? Tentu. Tapi saya berkali-kali mengingatkan ini adalah amanah. Ada jugak waktu-waktu yang kadang-kala saya terbabas mengikut emosi. (Waktu-waktu tertentu sahaja ya. :P)

Ada EXCO yang baca blog saya ni. Saya rasa mesti dia akan cakap saya poyo. Haha. Saya poyo ke? :P

Dahla, cukup setakat ni je dulu saya merapu. Tak elok merapu panjang-panjang. Lain kali saya merapu lagi. Haha. 

p/s:  Nak tunjuk gambar, tapi tunggu dulu ye! :)
Wassalam.


0 Percakapan:

Post a Comment